Want the old TeenChat? Go to old.teenchat.com

The remark trailer park

Melissa

I found these chat rooms when I was sick one day. They're totally addictive and I love it!

jay

Hey guys I have made it my mission today to find a better free chat site. After hours of searching nothing compared to this site. I have been coming here for over 2 years and I am hooked. Can't get enough. Just wanna say Dan, you rock and the people in the chat room are always interesting.

Alysha

Teen chat is massive Rad. I've met alot of awesome people on here, I love them all. We talk on the phone, through letters, on Msn and on Myspace. The friends I've made here are going to be friends for life. P.S BH Regs, rawk. <3 Lmfao. Love you guys.

nathan

This is the best chat site by far and I come on here all the time. I've yet to find better chat rooms anywhere!

Kelsey

I've been on this site for almost a year now and I love it. There are tones of great people, an amazing roleplay community and tones of rooms for different tastes. I suggest this room to all my friends and I'll probably be on this site for years to come. Great work Dan.

Ashley

Teen Chat is the best website.I meet people from all over the globe.I have so much fun and I gotta talk to some of my friends about this website.

Jose

This place is great! I love coming here and meeting new people. Everybody's awesome, there are some haters, but I just ignore them. Padded cell is my "home". I love that place because everybody is just as crazy as me.

Brittany

I have met and got to know a lot of people on teen chat. It is a fun place to chat and to just get to meet new people all the time.

Lee

This site is so effin awesome! goshh I've only been here for a short time, but its awesome so far :) lol

amy louise

i love meeting new ppl on teen chat and i can go on it if im stressed and have a chat xxxxx

Razex

I don know what to say about teen chat. It is damn good n ...makes so mucha fun n mean of timepasssss..i lov thiz ..........

Hydro

Yo! I totally dig teen chat! It's a fun new way to meet new people. The people on this site always know how to keep the party jumping. There is never a boring moment.... HEY, You might even find yo new shawty!!... I kno I did. LOL!

Allie

Hey all it's Satine, Teenchat's a great place for when your MSN screws it'self over, and a great place to meet new people, i'm usually on GD, but i also go to GR and PC, among others. lol. Well cheerio, ttyl.

MonkeyLuv

Ive Been Coming To teenchat since i was 13 and i come everyday. The Emo Room Is All Ways Talking And Never A Lag It Can Always Get A Laugh Out Of You Theres Alot Of Great People In There An So Many Friends and alot of hawt Guys. People may say that having a friend over the net means nothing but truthfully there some of the best friends you can have and i have to thank teen chat for all the people that i have talked to became close to teen chat is an awesome place & i love it

Bekki Elliott

OMGSH. This is an awesome place to be, especially when your bored, aha. Yeah its really cool, and theres a lot of great people on it. It's awesome!

Lindsey

So teen chat is peerrtty damn cool! I go by the name cuteNASCARgirl and I love it I'm like always in there and I feel like I can tell some people everything! Free chats are hard to find and teen chat is definitely the best!