Want the old TeenChat? Go to old.teenchat.com

The remark trailer park

Aimee

I love these chat rooms so much! I've made wicked mates! I've been coming on here for about two years but these last couple of months are the best! love ya'll! xxx

lauren

OMg i love to talk to the ppl on teen chat! it is so fun i get on it everymorning wile i am gettin ready for school!!

Mollie

This is the best free chat ever! There's so many ppl to talk to and it's just addicting!

Kimberly

I think Pregnancy is the best chat ever! I am a Teen Mother and I love other Teen Mother's story's about how they meet there love,how they ended up getting a girl,or boy. It shows me that "Never be afraid of being a Teen Mom,your NOT alone" :)

Steph

I really like teen chat. i haven't found another chat like this one. i really enjoy it. ive met alot of cool people too. and alot of cute boys.

Marina

Hey y'all. Teen Chat freakin rocks, you can always find someone interesting to talk to, and usually someone who is into the stuff your into. My hat is off to Dan, the maker of this site. I've made so many friends off this site. If you ever wanna talk to me, hit me up in the Singles Chat, I'm usually under CowgirlxUp.

lexi

I love teen chat... This is one of my favorite teen chat rooms...

sarah

hiya i think teenchat is great the pregnancy chatrrom is cool some nice people in there i always visit teenchat one of the best chatrooms in the world see ya laterz xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Rasheda

I luv this chat room. You meet a lot of interesting people in here. It also gives you a great chance to vent!! I'm normally in here under the name of *-* cherry kisses *-*.

Cassie

Teen Chat is really awesome. The chat rooms are amazing!

becca

this thing is so freakin awesome! i can meet ppl my own age and have a hell of alot of fun!

megan

Teen chat Rox my Sox off woo hoo im a big redneck and the redneck chat is awesome!!! SO many chat rooms so little time to get to em all lol as you know lol peace out

CassieRae

This place is really awesome. Been going on it since I was 14. Ive talked to tons of people! Love ya Heather and Carly! It's just great to meet new and interesting people.

Kayleigh

Teen chat is amazing meetin people from all over is great =p

Amber

I just started coming to this chat yesterday and i love it. I met a lot of people. I'm so glad i came to this chat.

Sari

Teen Chat...Yup pretty much my fav site... It's a fun site to meet new people and to realize that there are people all over the world that u can have a convo with besides the boring old people who live close by. :D